Pemilihan kata sifat antara gender dalam iklan produk kecantikan dalam majalah fesyen Jepun /
Saved in:
Main Author: | Feng, Poo Ching (Author) |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
2013.
|
Subjects: | |
Online Access: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/5482 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Wacana dan ideologi oksidental dalam iklan produk kecantikan wanita berbahasa Jepun /
by: Maserah Shabudin -
Pembaharuan sistem pilihan raya Jepun 1994 : implikasi ke atas Habatsu dalam Jiminto /
by: Asmadi Hassan
Published: (2013) -
Masalah pengurusan pinjaman tidak berbayar (NPL) di Jepun sewaktu fenomena Baburu Keizai, 1989-2001 /
by: Wong, Mee Hui
Published: (2012) -
Sikap pekerja Malaysia terhadap gaya pengurusan Jepun : satu kajian kes di firma Jepun di Malaysia /
by: Kamal Shukri Abdullah Sani
Published: (1998) -
Kata kerja dalam slogan iklan kecantikan wanita : analisis semantik leksikal /
by: Fatmawati Sidik
Published: (2012)