Penglibatan wanita sebagai subjek pengiklanan melalui media : kajian menurut perspektif hukum Islam /
Saved in:
主要作者: | Ayunni Karim (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2019.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Periklanan dalam majalah wanita : tumpuan terhadap pemaparan kecantikan dan pengaruhnya terhadap imej dan sikap pembaca /
由: Haliza Mohd. Riji
出版: (2003) -
Konsep pay per click dalam pengiklanan komersial menurut perspektif Islam /
由: Nur Amalina Rumli -
Penglibatan wanita sebagai calon dalam pilihanraya : tinjauan dari sudut siasah syar'iyyah /
由: Zulqarnain Hassan -
The construction of the ideal female body : a critical discourse analysis of Malaysian slimming advertisements /
由: Lau, Kui Ling -
Implikasi pengiklanan kepada masyarakat Malaysia. Kajian dari segi ekonomi dan sosial / Mustafa Khalil Mohd. Yusof
由: Mohd. Yusof, Mustafa Khalil
出版: (2000)