Nik Mohd Fahmi Nik Harun Aminarrashed. (2020). Isu menyentuh dan membaca Al-Quran dalam keadaan berhadas menurut perspektif fiqh Al-Bukhari: Kajian kefahaman dan pengalaman guru pendidikan Islam di Kuala Lumpur.
Chicago Style (17th ed.) CitationNik Mohd Fahmi Nik Harun Aminarrashed. Isu Menyentuh Dan Membaca Al-Quran Dalam Keadaan Berhadas Menurut Perspektif Fiqh Al-Bukhari: Kajian Kefahaman Dan Pengalaman Guru Pendidikan Islam Di Kuala Lumpur. 2020.
MLA引文Nik Mohd Fahmi Nik Harun Aminarrashed. Isu Menyentuh Dan Membaca Al-Quran Dalam Keadaan Berhadas Menurut Perspektif Fiqh Al-Bukhari: Kajian Kefahaman Dan Pengalaman Guru Pendidikan Islam Di Kuala Lumpur. 2020.
警告:這些引文格式不一定是100%准確.