Kecenderungan pembelian terhadap produk bertanggungjawab sosial dalam kalangan generasi muda muslim di Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Nurul Iffah Mohammad Afandi (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2023.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Life events and coping strategies among Muslim consumers : a comparative study of Malaysia and Bangladesh /
由: Mustafa, Fayyaz Ahmed
出版: (2008) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Hubungan sikap, pengaruh sosial, jangkaan bersalah, niat dan tingkah laku pembelian produk tiruan dalam kalangan pengguna di Malaysia
由: Azli, Muhammad
出版: (2017) -
Moderating effects of consumer corporate identification on purchase intention predictors for local brand automobiles in Abuja, Nigeria and the Klang Valley, Malaysia
由: Chinedu, Anyanwu Hilary
出版: (2021) -
Factors that determine the purchase intention of non-muslim consumers towards local halal skincare products: a case study of lovera skincare / Ahmad Syazwan Kamaruzaman, Nurul Imma Mohd Azmir and Norazmiatulailli Othman
由: Kamaruzaman, Ahmad Syazwan, et al.
出版: (2018)