Pengurusan kualiti dalam perkhidmatan komputeran di dalam sektor awam : bahagian perkhidmatan pengguna /
Saved in:
主要作者: | Mohd Khalit Othman |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2001.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kualiti pengurusan atasan membantu orientasi kalangan pegawai perkhidmatan pendidikan di Daerah Kuantan Negeri Pahang /
由: Baharudin Abdullah
出版: (1998) -
Measuring the effectiveness of the implementation of total quality management programmes in the Malaysian Public Service Sector /
由: Sharifah Latifah Syed A. Kadir
出版: (2001) -
Hubungan di antara kualiti perkhidmatan, kepuasan pelanggan dan kesetiaan pelanggan Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu
由: Kamarulzaman Mahmood -
Total quality management : a quest for improvement /
由: Amizawati Mohd. Amir
出版: (1994) -
Persepsi kakitangan awam terhadap kualiti dan produktiviti /
由: Norliza Mohamad Zin
出版: (2004)