Sikap dan persepsi masyarakat terhadap risalah periklanan /
Saved in:
主要作者: | Marziana Muhamad |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2002.
|
主题: | |
在线阅读: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/618 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Periklanan dalam majalah wanita : tumpuan terhadap pemaparan kecantikan dan pengaruhnya terhadap imej dan sikap pembaca /
由: Haliza Mohd. Riji
出版: (2003) -
Periklanan tidak langsung : kajian terhadap amalan periklanan rokok di Malaysia /
由: Muhamad Sham Shahkat Ali
出版: (2006) -
Ekonomi penerbitan majalah URTV dan media hiburan : kajian terhadap elemen editorial sirkulasi dan periklanan /
由: Shahrul Nazmi Sannusi
出版: (2013) -
Daya tarikan iklan dalam majalah Cleo dan Galaxie : kajian dari perspektif framing /
由: Safiai Sapari
出版: (2010) -
Keberkesanan Periklanan Di Internet
由: Sharina, Samsudin
出版: (2000)