Persepsi mengenai pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dan keberkesanan pelaksanaan : satu kajian kes di Kementerian Dalam Negeri (KDN) /
Saved in:
Main Author: | Mat Pauzi Awang |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
2002.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) : sokongan pengurusan atasan berdasarkan persepsi kakitangan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur /
by: Ahmad Shukri Hj. Abdul Aziz
Published: (2000) -
Keberkesanan program pengurusan kualiti menyeluruh di Tabung Haji /
by: Suhaila Arshad
Published: (2004) -
Institusi hisbah dalam pentadbiran Islam : suatu kajian mengenai sejarah dan pelaksanaannya di Bahagian Penguatkuasa Kementerian Perdagangan Dalam Ngeri dan Hal Ehwal Pengguna /
by: Noranita Mat Rozi -
Pengurusan kualiti perkhidmatan : kajian kes di Lembaga Hasil Dalam Negeri /
by: Syuhailienazura Mohamad Taib
Published: (2005) -
Pengurusan kualiti menyeluruh : satu kajian mengenai program penambahbaikan kualiti dalam bidang pengurusan di Bahagian Teknologi Maklumat, Telekom Malaysia Berhad /
by: Anis Mohd Mokhtar
Published: (2003)