Piagam pelanggan dan kualiti perkhidmatan sektor awam : kajian kes Cawangan Import Kastam DiRaja Malaysia Negeri Selangor /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Razman Haji Zakaria, Haji
Format: Thesis Book
Language:Malay
Published: 2003.
Subjects:
Online Access:http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/1781
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 01242cam a2200277 a 4500
001 u700419
003 SIRSI
008 041229s2003 my a t 00 0 may m
040 |a UMM 
043 |a a-my-se 
090 |a JF1338  |b UM 2003 Razhz 
100 0 0 |a Razman Haji Zakaria,  |c Haji 
245 1 0 |a Piagam pelanggan dan kualiti perkhidmatan sektor awam :  |b kajian kes Cawangan Import Kastam DiRaja Malaysia Negeri Selangor /  |c Hj Razman b. Hj Zakaria. 
260 |c 2003. 
300 |a vii, 243 leaves :  |b ill. ;  |c 30 cm. 
502 |a Dissertation (M.P.A.) -- Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran, Universiti Malaya, 2003. 
504 |a Bibliography: leaves 115-119. 
610 1 0 |a Selangor.  |b Jabatan Kastam Diraja.  |b Cawangan Import 
650 0 |a Job satisfaction  |z Malaysia  |x Case studies 
650 0 |a Customs administration  |z Malaysia  |x Case studies 
650 0 |a Civil service ethics  |z Malaysia  |x Case studies 
710 2 0 |a Universiti Malaya.  |b Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran. 
856 |f IARC:A511952300   |z  Click Here for Abstract and Table of Contents 
856 4 1 |u http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/1781 
596 |a 1 
999 |a JF1338 UM 2003 RAZHZ  |w LC  |c 1  |i A511704819  |d 12/11/2017  |e 12/11/2017  |f 5/5/2005  |g 1  |l STACKS  |m P01UTAMA  |n 9  |r Y  |s Y  |t TESIS  |u 29/12/2004