Piagam pelanggan dan kualiti perkhidmatan sektor awam : kajian kes Cawangan Import Kastam DiRaja Malaysia Negeri Selangor /
Saved in:
主要作者: | Razman Haji Zakaria, Haji |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2003.
|
主題: | |
在線閱讀: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/1781 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pelaksanaan etika profesionalisme Islam dalam perkhidmatan awam : kajian di Jabatan Kastam Diraja Malaysia /
由: Zawiah Haji Mat
出版: (2013) -
Keberkesanan pencegahan kemungkaran dalaman di Jabatan Kastam DiRaja Malaysia, Selangor /
由: Mohamad Haji Botok, Haji -
Penilaian program pencegahan bagi membenteras penyeludupan : satu kajian kes di Jabatan Kastam dan Eksais Diraja Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur /
由: Ayob Tabri
出版: (1994) -
Human capital and job performance : a case study of the Royal Customs and Excise Department, International Airport, Subang /
由: Tan, Seng San
出版: (1992) -
Kepuasanhati pelanggan terhadap perkhidmatan : satu kajian kes di Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan Harta Benda, Universiti Malaya /
由: Suhaimi Haji Abd. Samad
出版: (2004)