Tinjauan pengaplikasian teori pemasaran oleh Pearson Malaysia Sdn Bhd /
Saved in:
主要作者: | Lee, Joyce Su Chin |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2008.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Galeri Ilmu Sdn. Bhd. : pengurusan penerbitan majalah berunsur Islam /
由: Suraiya Pauzi
出版: (2004) -
Pengurusan editorial : amalan di Cerdik Publications Sdn. Bhd. /
由: Rozida Ismail
出版: (2003) -
Pengaplikasian teori kegunaan dan kepuasan oleh Penerbit Universiti : suatu kajian terhadap penerbitan ilmiah elektronik /
由: Ng, Jiun Yen
出版: (2008) -
Strategi pemasaran majalah Dewan Masyarakat oleh Dawama serta cabarannya dalam usaha mengekalkan kehadirannya di pasaran /
由: Norazah Abd Aziz
出版: (2009) -
Impak pengurusan editorial ke atas penerbitan buku /
由: Nor Sham Suraini Yaakob
出版: (2003)