Strategi pemasaran majalah Dewan Masyarakat oleh Dawama serta cabarannya dalam usaha mengekalkan kehadirannya di pasaran /
Saved in:
主要作者: | Norazah Abd Aziz |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2009.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Cabaran dan prospek print on demand di Dawama Sdn. Bhd. /
由: Siti Nur Bainah Mat Yusoff
出版: (2006) -
Tinjauan pengaplikasian teori pemasaran oleh Pearson Malaysia Sdn Bhd /
由: Lee, Joyce Su Chin
出版: (2008) -
Penggunaan laman web dalam pemasaran buku ilmiah : kajian terhadap penerbit-penerbit Universiti di Malaysia /
由: Maizatul Azura Haji Yahya
出版: (2004) -
Amalan penerbitan majalah di Dewan Bahasa dan Pustaka Cawangan Sabah /
由: Rusali Awang
出版: (2006) -
Strategi pemasaran penerbit buku alternatif di Malaysia /
由: Sarah Samsudin
出版: (2016)