Kesan penggunaan pendekatan eksplisit berasaskan peraturan ke atas keupayaan pemahaman membaca pelajar bermasalah membaca /
Saved in:
主要作者: | Grace Annammal a/p Gnana Piragasam |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
Bangi :
Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia,
2003
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penggunaan Modul Kinabalu dalam kemahiran membaca murid Pemulihan Khas /
由: Linah Summase -
Intervensi membaca secara berulang bersama rakan pembaca meningkatkan kefasihan membaca murid bermasalah pembelajaran /
由: Yuzaila Yusof -
Pembinaan bahan intervensi awal ketidakupayaan membaca Bahasa Melayu /
由: Razman Mohammad -
Kajian terhadap masalah tidak boleh membaca di kalangan murid tahun tiga /
由: Zulbaharen Ahmad
出版: (1997) -
Analisis kecelaruan membaca bahasa Melayu pelajar kelas intervensi awal membaca dan menulis (KIA2M) /
由: A. Jailani Che Abas
出版: (2012)