Hubungan di antara kualiti perkhidmatan, kepuasan pelanggan dan kesetiaan pelanggan Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu
Kajian ini bertujuan untuk membincang serta mengulas tentang literatur dan mencadangkan kerangka konseptual yang menghubungkan kualiti perkhidmatan, kepuasan pelanggan dan kesetiaan pelanggan Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu (PP AT). Justeru, kajian ini bermatlamat untuk mengenalpasti faktor...
Saved in:
主要作者: | Kamarulzaman Mahmood (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Corporate sustainability accounting disclosure: the impact of financial performance, governance attributes and ownership structure
由: Hamzeh al Amosh -
The effect of marketing information system and information technology on decision making: a study on five-star hotels in Jordan
由: Amged Saleh Shkeer -
A rapid test for detecting porcine dna using loop-mediated isothermal amplication assay towards authentication of halal food
由: Umar Faruk Abdullah -
Faktor penentu dan tahap kepuasan kerja dalam kalangan tenaga akademik di Universiti Awam Terengganu
由: Nur Amalyna Radzali -
A qualitative analysis of work conflict in state government institution : a case study of Hulu Terengganu district and land office
由: Wan Mohamed Hilmi Wan Isa