Kefahaman Guru dan Gaya Pembelajaran dan Teknik Pengajaran untuk Murid Berkeperluan Khas Di Kelas Program Pendidikan Khas Integrasi Sekolah Menengah
Murid Berkeperluan Pendidikan Khas (MBPK) kategori Kurang Upaya Intelektual (KUI) boleh mendapat manfaat jika mereka dibenarkan belajar mengikut gaya pembelajaran pilihan mereka. Kajian ini bertujuan meneroka kefahaman Guru Sekolah Menengah di bahagian Kuching, Sarawak untuk menangani kepelbagaian g...
Saved in:
主要作者: | MOHAMAD TAHA, ABOL |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2024
|
主題: | |
在線閱讀: | http://ir.unimas.my/id/eprint/46431/1/Thesis%20Mohamad%20Taha%2018010120.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kompetensi Kaunseling Multibudaya Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sekolah Terhadap Murid Berkeperluan Khas
由: Bali, Norafifah Binti
出版: (2020) -
Penggunaan E-Braille Al-Quran
Terhadap Penguasaan Huruf, Baris Dan
Petikan Surah Dalam Kalangan Murid
Berkeperluan Khas Penglihatan
由: Adnan, Mohamad Fakrul Razi
出版: (2022) -
Hubungan tekanan kerja dengan komitmen dan kepuasan kerja dalam kalangan guru program pendidikan khas integrasi bermasalah pembelajaran di empat buah sekolah rendah daerah Pontian
由: Sulaiman, Mazlina
出版: (2013) -
Stres dan kepuasan kerja guru Pendidikan Khas di daerah Johor Bahru
由: Raso, Rosni
出版: (2014) -
Keberkesanan Kaedah Haraki Dalam Pembelajaran Tilawah Al-Quran Murid Berkeperluan Khas (Mbk) Bermasalah Pembelajaran:
Kajian Di Daerah Jerantut
由: Saleh, Rabiatuladawiyah
出版: (2021)