Amalan guru dalam pelaksanaan program pendidikan inklusif dari aspek kolaboratif dan adaptasi di sekolah rendah
Program Pendidikan Inklusif (PPI) merupakan salah satu inisiatif yang memberi peluang dan ruang pendidikan yang sama kepada murid berkeperluan khas (MBK). Namun begitu, pelaksanaan PPI terhad kepada perancangan untuk kemasukan MBK ke PPI sahaja. Tujuan kajian adalah untuk mengenal pasti amalan guru...
Saved in:
Main Author: | Ab. Latiff, Maizatul Azmah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1135/1/24p%20MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1135/2/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1135/3/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20WATERMARK.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Amalan program pendidikan inklusif : satu kajian tindakan penyertaan di sebuah sekolah /
by: Soo, Bee Fong -
Amalan pelaksanaaan program pendidikan inklusif di sekolah /
by: Anwar Ridhwan Razali
Published: (2017) -
Pelaksanaan Pendidikan Inklusif bagi murid-murid masalah pembelajaran di sekolah rendah /
by: Zawawi Zahari -
Meneroka pemahaman guru dalam pelaksanaan program pendidikan inklusif separa untuk pelajar disleksia
by: Jelani, Shahrul Rozaina
Published: (2020) -
Pelaksanaan amalan kepemimpinan kolaboratif dalam kalangan pemimpin instruksional bagi memperkasakan pendidikan matematik sekolah rendah /
by: Wan Noor Adzmin Mohd. Sabri
Published: (2017)