Amalan guru dalam pelaksanaan program pendidikan inklusif dari aspek kolaboratif dan adaptasi di sekolah rendah
Program Pendidikan Inklusif (PPI) merupakan salah satu inisiatif yang memberi peluang dan ruang pendidikan yang sama kepada murid berkeperluan khas (MBK). Namun begitu, pelaksanaan PPI terhad kepada perancangan untuk kemasukan MBK ke PPI sahaja. Tujuan kajian adalah untuk mengenal pasti amalan guru...
Saved in:
主要作者: | Ab. Latiff, Maizatul Azmah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/1135/1/24p%20MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1135/2/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1135/3/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20WATERMARK.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Amalan program pendidikan inklusif : satu kajian tindakan penyertaan di sebuah sekolah /
由: Soo, Bee Fong -
Amalan pelaksanaaan program pendidikan inklusif di sekolah /
由: Anwar Ridhwan Razali
出版: (2017) -
Pelaksanaan Pendidikan Inklusif bagi murid-murid masalah pembelajaran di sekolah rendah /
由: Zawawi Zahari -
Pelaksanaan amalan kepemimpinan kolaboratif dalam kalangan pemimpin instruksional bagi memperkasakan pendidikan matematik sekolah rendah /
由: Wan Noor Adzmin Mohd. Sabri
出版: (2017) -
Meneroka pemahaman guru dalam pelaksanaan program pendidikan inklusif separa untuk pelajar disleksia
由: Jelani, Shahrul Rozaina
出版: (2020)