Amalan guru dalam pelaksanaan program pendidikan inklusif dari aspek kolaboratif dan adaptasi di sekolah rendah
Program Pendidikan Inklusif (PPI) merupakan salah satu inisiatif yang memberi peluang dan ruang pendidikan yang sama kepada murid berkeperluan khas (MBK). Namun begitu, pelaksanaan PPI terhad kepada perancangan untuk kemasukan MBK ke PPI sahaja. Tujuan kajian adalah untuk mengenal pasti amalan guru...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/1135/1/24p%20MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1135/2/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1135/3/MAIZATUL%20AZMAH%20BINTI%20AB.%20LATIFF%20WATERMARK.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
成為第一個發表評論!