Hubungan personaliti guru terhadap kemahiran proses sains pelajar

Personaliti guru merupakan antara faktor dalam membantu meningkatkan prestasi dan tahap penguasaan kemahiran proses sains pelajar tetapi kurang diberi perhatian oleh guru. Kurangnya minat pelajar ditambah dengan persepsi negatif terhadap matapelajaran sains juga menyumbang kepada penurunan tersebut....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tahir, Norhaiza
Format: Thesis
Language:English
English
English
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://eprints.uthm.edu.my/1655/2/NORHAIZA%20BINTI%20TAHIR%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/1655/1/24p%20NORHAIZA%20BINTI%20TAHIR.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/1655/3/NORHAIZA%20BINTI%20TAHIR%20WATERMARK.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!