Pendekatan pengajaran Matematik mengikut konteks di Sekolah Vokasional (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mendedahkan pengajaran mengikut konteks dalam kalangan guru Sekolah Menengah Vokasional (SMV) Aceh, Indonesia. Terdapat enam ciri pengajaran mengikut konteks, iaitu pembelajaran bermakna, inkuiri, masyarakat belajar, pemodelan, refleksi dan pentaksiran autentik. Kajian ini...
Saved in:
主要作者: | Murni |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1250 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kajian kes tentang pengajaran Matematik sekolah rendah menggunakan pendekatan kontekstual (IR)
由: Norsyaidah Seliaman
出版: (2017) -
Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina (IR)
由: Ooi, Yeong Wen
出版: (2016) -
Penerapan nilai oleh guru dalam pengajaran Matematik di Sekolah Menengah Pertama Palembang (IR)
由: Nyimas Aisyah
出版: (2016) -
Kepercayaan dan amalan pengajaran matematik serta hubungannya terhadap penerapan nilai dalam pengajaran matematik (IR)
由: Nurul Nadia Ismail
出版: (2015) -
Analisis konsepsi dan amalan pengajaran guru terhadap penyelesaian masalah Matematik di sekolah menengah atas, Palembang (IR)
由: Hiltrimartin, Cecil
出版: (2016)