Perbandingan tahap kebolehbacaan bahan bacaan pilihan murid dan guru (IR)
Kajian ini dijalankan untuk mengenal pasti tahap kebolehbacaan bahan bacaan yang dipilih oleh murid dan tahap kebolehbacaan bahan bacaan yang dipilih oleh guru. Seterusnya perbandingan di antara tahap kebolehbacaan bahan bacaan yang dipilih oleh murid dengan bahan bacaan yang dipilih oleh guru. Reka...
Saved in:
主要作者: | Aisyah Adnan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1458 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Konflik jiwa watak-watak wanita dalam novel pilihan Fatimah Busu (IR)
由: Nor Hasimah Ismail
出版: (2014) -
Analisis wacana penulisan karangan dalam kalangan murid bahasa kedua (IR)
由: Norfaizah Abdul Jobar
出版: (2017) -
Perbandingan masukan kamus istimewa peribahasa Melayu (1989) dengan kamus peribahasa kontemporari (2001) (IR)
由: Kamarziyah Masri
出版: (2005) -
Analisis kandungan akhbar liputan pilihan raya DUN Sabah 1999
由: Sri Wahyuni Bunari
出版: (2005) -
Penggunaan bahan cetakan, bahan audio dan ilustrasi gambar dalam mentafsir sajak
由: Aw, Seong Chee
出版: (1992)