Hubungan di antara gaya kognitif dan gaya belajar di kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
Kajian ini membincangkan hubungan di antara gaya kognitif dan gaya belajar di kalangan pelajar tingkatan empat. Sampel kajian dipilih daripada empat buah sekolah menengah di sekitar Daerah Batang Padang, Perak. Group Embedded Figure Test (GEFT) digunakan bagi mengenalpasti dua jenis gaya kognitif ia...
Saved in:
主要作者: | Nur Haziyanti Mohamad Khalid |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2003
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1473 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Personaliti dan cara gaya belajar pelajar tingkatan empat aliran sains dan sastera di sekolah menengah (IR)
由: Zainal Abidin Hadzir
出版: (2013) -
Pengaruh jantina, gaya kognitif dan personaliti warna terhadap pencapaian akademik pelajar diploma
由: Rashidin Idris
出版: (2019) -
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
由: Musa, Nurliana
出版: (2008) -
Hubungan Penghargaan Kendiri dan Kemurungan ke atas Pencapaian Akademik Pelajar Tingkatan Empat
由: Khairul Bariyah, Kassim
出版: (2003) -
Gaya Pengurusan Konflik di Kalangan Pelajar Sekolah Ma'ahad Tahfiz Manhal HPA
由: Shariffah Nur Bahijah, Syed Mahmood
出版: (2011)