Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans (IR)
Kajian ini dilakukan bagi meneliti iklan-iklan televisyen terbitan Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan yang kini dikenali sebagai Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia (KKMM), mengenal pasti iklan-iklan televisyen yang mengandungi nilai mumi berdasarkan 16 nilai mumi yang dike...
Saved in:
主要作者: | Zuhana Amatol Akrma Hapipi |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Green Practices, Green Innovation, and Green Performance in Malaysian automotive industry (IR)
由: Juriah Conding
出版: (2015) -
Penggunaan sepanduk sebagai alat komunikasi visual dalam penyampaian maklumat di sekolah-sekolah daerah Besut (IR)
由: Mazlinda Muhamad
出版: (2015) -
An appraisal on The Mines Shopping Fair complex environment and its’ influences on customer traffic flow / Nor Dalina Haji Ishak
由: Ishak, Nor Dalina
出版: (1999) -
Short-term ageing effects on asphalt binders
由: Tiong, Hwa Nguong
出版: (2008) -
A study on marine sand as a jointing material for concrete block pavement
由: Giwangkara, Grawira Ganjur
出版: (2010)