Kesan peranan agen pedagogi terhadap tahap kefahaman dan motivasi pelajar dalam pembelajaran elektrokimia (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti kesan peranan agen pedagogi terhadap tahap kefahaman dan motivasi pelajar dalam pembelajaran Elektrokimia. Reka bentuk kajian ialah reka bentuk kuasi eksperimen kumpulan kawalan tidak setara terdiri daripada dua kumpulan rawatan dan satu kumpulan kawalan. Kumpulan...
Saved in:
主要作者: | Nur Hanani Mustapha |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1704 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembangunan dan penilaian keberkesanan VAELA bagi tajuk elektrokimia ke atas pencapaian dan tahap motivasi pelajar tingkatan empat
由: Khairunnisa Darus
出版: (2022) -
Pembinaan dan keberkesanan penggunaan perisian multimedia elektrokimia dalam pengajaran dan pembelajaran kimia tingkatan 4 (IR)
由: Hasnira Embong
出版: (2005) -
Kesan Tahap Realisme Agen Pedagogi Berbeza Terhadap Pencapaian Dan Motivasi Pelajar Dalam Pembelajaran Atas Talian
由: Sahimi, Saidatul Maizura
出版: (2010) -
Pembinaan dan keberkesanan modul multimedia interaktif dengan agen pedagogi dalam pembelajaran Elektrokimia /
由: Lee, Tien Tien -
Kesan penggunaan jigsaw puzzle dalam menulis formula Kimia sebatian ion terhadap kefahaman pelajar sains tingkatan 4 (IR)
由: Leela Devi Palany Kumar
出版: (2015)