Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
Kajian ini bertujuan mengenal pasti tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep Daya dan Gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat. Reka bentuk kajian yang digunakan ialah deskriptif kuantitatif berbentuk tinjauan. Ujian pencapaian FCIspm telah diadaptasi daripada Inventori Konsep Daya (Fo...
Saved in:
主要作者: | Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2016
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1758 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Mengenalpasti kategori salah konsep mengenai konsep daya Newton merentasi jantina dan etnik di kalangan pelajar tingkatan lima sains di sekolah-sekolah menengah daerah Kulai dengan menggunakan inventori konsep daya hestenes yang telah diubahsuai
由: Hashim, Yusof
出版: (1994) -
Pengajaran dan pembelajaran fizik secara aktif menggunakan kaedah makmal berasaskan mikrokomputer bagi topik daya dan gerakan (IR)
由: Abd Hadi Harun
出版: (2005) -
Corak gaya kognitif dan tahap penguasaan konsep daya newtonian di kalangan pelajar tingkatan enam
由: Low, Fee Ngoo
出版: (2009) -
Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
由: Nor Azlina Alias
出版: (2014) -
Pembinaan modul multimedia fizik tingkatan empat bagi topik haba dan keberkesanannya (IR)
由: Wan Raniza Razali
出版: (2007)