Kesan pembelajaran koperatif (Students Team Achievement Division - STAD) terhadap pembelajaran matematik dalam kalangan pelajar sekolah menengah (IR)
Kajian ini bertujuan untuk melihat kesan Pembelajaran Koperatif kaedah STAD (Students Team Achievement Division) terhadap pembelajaran matematik pelajar sekolah menengah. Reka bentuk eksperimen benar ujian pasca digunakan dalam kajian ini. Kajian yang berlangsung selama enam minggu ini terdiri darip...
Saved in:
主要作者: | Wong, Lee Leng |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2395 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan pembelajaran koperatif model student teams-achievement divisions (STAD) dalam fizik terhadap pencapaian pelajar
由: Ramli, Noraziah
出版: (2016) -
Kesan pembelajaran koperatif Teams-Games-Tournament (TGT) terhadap pencapaian murid tahun 4 dalam mengimprovisasi idea muzik (IR)
由: Maizatul Safina Zainuddin
出版: (2018) -
Investigating the role of student teams-achievement divisions (STAD) on Saudi undergraguates’ motivation and vocabulary
由: Fazal, Muhammad Ishtiaq
出版: (2019) -
Kesan Kaedah Koperatif STAD Terhadap Pengajaran Tatabahasa di kalangan pelajar Tingkatan Dua
由: Hasan Samad
出版: (2003) -
Keberkesanan pembelajaran koperatif (STAD) ke atas pemahaman, komunikasi, pencapaian dan sikap matematik bagi topik pecahan murid sekolah rendah daerah Sarikei, Sarawak
由: Wong, Nguok Ling
出版: (2017)