Hubungan antara kemahiran penaakulan saintifik dan gaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik dalam kalangan murid tingkatan empat (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kemahiran penaakulan saintifik, gaya pembelajaran yang dominan, serta hubungan antara kemahiran penaakulan saintifik, gaya pembelajaran dan pencapaian matematik dalam kalangan murid tingkatan empat. Kajian kuantitatif deskriptif ini menggunakan kaedah tinjauan d...
Saved in:
主要作者: | Suzana Ayob |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2440 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
由: Jumarni Jusuf
出版: (2014) -
Hubungan antara kemahiran penaakulan matematik dan penyelesaian masalah di kalangan pelajar tingkatan empat
由: Normaizura Mohamad
出版: (2005) -
Kefahaman murid tingkatan empat tentang nilai dalam penaakulan matematik /
由: Yahya, Mamat
出版: (2009) -
Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
由: Raiqah Qudsiyah Ridzuan
出版: (2017) -
Pembangunan model penaakulan saintifik pelajar sains berdasarkan isu sosio saintifik
由: Muhamad Ikhwan Mat Saad
出版: (2018)