Kesan modul kemahiran asas menolong terhadap pengetahuan dan kemahiran asas menolong pembimbing rakan sebaya (IR)
Penyelidikan eksperimen kuasi ini bertujuan mengkaji kesan Modul Kemahiran Asas Menolong (KAM) terhadap pengetahuan dan kemahiran asas menolong Pembimbing Rakan Sebaya (PRS). Modul ini dibina berdasarkan Model Kemahiran Asas Menolong Tindall, manakala Model Russell digunakan sebagai model pembinaan...
Saved in:
主要作者: | Mariah Kamaruddin |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3535 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penggunaan teknik-teknik terapi kognitif tingkah laku (CBT) untuk menolong individu yang mempunyai trait keinginsempurnaan: satu kajian kes (IR)
由: Pau Kee
出版: (2010) -
Komunikasi intrapersonal dan interpersonal sebagai asas kemahiran insaniah (IR)
由: Marniyati Mohd Nor
出版: (2012) -
Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
由: Aizinin Aiza Hazrilsuhada,
出版: (2016) -
Pembinaan modul pentaksiran kemahiran insaniah melalui kokurikulum di Kolej Matrikulasi (IR)
由: Mahamad Yusof Abdul Rani
出版: (2017) -
Pembinaan, kesahan dan kebolehpercayaan alat ukur Keperluan Asas Berdasarkan Teori Pilihan (Choice Theory) (IR)
由: Wong, Karen Mei Sing
出版: (2012)