Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
Kajian tinjauan ini dijalankan bertujuan menentukan gaya pembelajaran dominan, tahap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid serta menganalisis hubungan antara gaya pembelajaran dan tahap KBAT terhadap pencapaian matematik dalam kalangan murid Tingkatan Satu di Daerah Larut, Matang dan Selama, P...
Saved in:
主要作者: | Raiqah Qudsiyah Ridzuan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4760 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017) -
Pembinaan modul Bio-I-think dan kesannya terhadap pencapaian serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat (IR)
由: Kavitha S.A.Karagaratnan
出版: (2015) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Azis, Nur Wahida
出版: (2013) -
Kesan pendekatan kemahiran berfikir aras tinggi terhadap skor penulisan karangan murid (IR)
由: Norliza Abdullah
出版: (2018)