Penggunaan media sosial dan kesannya terhadap ekuiti jenama bagi perusahaan kecil dan sederhana di Malaysia
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi penggunaanmedia sosial dalam kalangan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) di Malaysia dan kesannya terhadapekuiti jenama. Kajian ini juga menentukan peranan pengalaman menggunakan media sosialsebagai penyederhana dalam hubungan ant...
Saved in:
主要作者: | Syaharizad Abdul Razak |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5416 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembangunan Jenama Perusahaan Kecil Dan Sederhana Dalam Syarikat Berorientasikan Jenama Di Malaysia
由: Mijan, Rohana
出版: (2017) -
Campuran pemasaran dan ekuiti jenama halal keseluruhan
由: Ahmad Sabri, Yusuff
出版: (2017) -
Sistem memenuhi pesanan bagi perusahaan kecil dan sederhana pemborongan (SISMUDAH)
由: Abd Razak , Norshifah
出版: (2010) -
Kajian 'Teleworking' di kalangan perusahaan berskala kecil dan sederhana di Lembah Klang
由: Wan Jaafar, Wan Munira
出版: (2003) -
Pengaruh orientasi keusahawanan dan organisasi pembelajaran terhadap prestasi perusahaan kecil dan sederhana sektor pembuatan
由: Mohamad Rozi, Hassan
出版: (2017)