Analisis kesediaan guru terhadap integrasi kemahiran berfikir aras tinggi dalam pengajaran dan pembelajaran prasekolah
Kajian ini bertujuan untuk meneliti kesediaan guru dalam mengintegrasikankemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) berdasarkan aspek pengetahuan, kemahiran dan sikapsemasa proses pengajaran dan pembelajaran (PdP) prasekolah dilaksanakan. Pendekatan kualitatifdengan reka bentuk Hermeneutik telah digunaka...
Saved in:
主要作者: | Sandra Suffian |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5429 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor kesediaan guru melaksanakan kemahiran berfikir aras tinggi dalam pengajaran sejarah /
由: Nur Hawa Hanis Abdullah
出版: (2018) -
Analisis kemahiran berfikir aras tinggi dan kesediaan guru dalam penulisan karangan Bahasa Melayu sekolah menengah
由: Bernard Tahim Bael
出版: (2020) -
Kesediaan dan pelaksanaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam kalangan guru cemerlang sejarah
由: Ramasamy, Sivapakkiam
出版: (2017) -
Pelaksanaan pendekatan projek terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) kanak-kanak prasekolah
由: Nur Hidayah Shazira Mohd Shukor
出版: (2022) -
Analisis amalan pengajaran dalam penerapan unsur kemahiran berfikir aras tinggi oleh guru cemerlang Matematik (IR)
由: Subramaniam Dhanaletchumy,
出版: (2018)