Kompetensi guru pendidikan awal kanak-kanak Taska dan Tadika
Kajian ini bertujuan meneroka ciri-ciri guru pendidikan awal kanak-kanak (PAKK)yang kompeten berdasarkan perspektif pakar PAKK, pegawai kerajaan dan pengusaha TASKA dan TADIKA.Kajian ini melibatkan 26 orang informan yang terdiri daripada tujuh orang pakar PAKK, tujuhorang pegawai kerajaan dan 12 ora...
Saved in:
主要作者: | Nur Hafizaliyana Hassan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5437 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
由: Rashidah Elias
出版: (2017) -
Pelaksanaan kurikulum Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) dalam penerapan nilai akhlak kanak-kanak di Petra Jaya, Kuching, Sarawak
由: Lina Mastura Jusoh
出版: (2020) -
Tahap kesediaan guru pendidikan Islam dalam pentaksiran bagi dokumen standard kurikulum dan pentaksiran
由: Artika Rasul, Sulaiman
出版: (2020) -
Peranan taska dan tadika dalam pembentukan peribadi kanak-kanak Islam : suatu kajian di Kuala Kangsar, Perak /
由: Asmah Ansar -
Satu penilaian kritis tentang perubahan kurikulum Pendidikan Moral dan strategi pelaksanaannya (IR)
由: Kogindran Solumuthu
出版: (2014)