Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
Kajian ini bertujuan menentukan hubungan amalan KBAT dengan pencapaian muriddalam Ujian Sains. Sampel kajian ini melibatkan 350 orang murid Tingkatan 4.Instrumen kajian diadaptasi daripada Instrumen Soal Selidik Pengajaran KemahiranBerfikir Guru Matematik oleh Sukiman, S., Noor Shah, S., & Mohd...
Saved in:
主要作者: | Mohd Affendy Japar |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Azis, Nur Wahida
出版: (2013) -
Penilaian keberkesanan program latihan dalam perkhidmatan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) mata pelajaran sains /
由: Natrah Mohamad -
Analisis elemen kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam penulisan karangan murid berdasarkan Teori Metafora Konsepsi
由: Sharwinthiran Thavarajah
出版: (2021) -
Kesan modul kemahiran berfikir aras tinggi terhadap pencapaian Sains murid tahun satu (IR)
由: Sharliza Mohd Salleh
出版: (2017)