Kesan kaedah permainan terhadap pencapaian topik pengalaman pranombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah
Kajian ini bertujuan mengesan kaedah belajar melalui bermain bagi topik Pengalaman Pranomborterhadap pencapaian dan tingkah laku prososial murid-murid prasekolah. Reka bentuk kuasieksperimen kumpulan kawalan tidak setara digunakan. Sampel kajian terdiri daripada 49orang murid prasekolah daripada seb...
Saved in:
主要作者: | Nurul Asyikin Ahmad |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5893 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan pendekatan belajar melalui bermain terhadap pencapaian konsep nombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah (IR)
由: Nur Amira Sabri
出版: (2018) -
Pengaruh identiti moral dan identiti prososial terhadap modifikasi tingkah laku prososial remaja delinkuen
由: Grace Amanda Basi Kumbong
出版: (2022) -
Kesan "Program menyelesaikan masalah sosial kanak-kanak prasekolah" (PSPP) ke atas kognisi dan tingkah laku prososial kanak-kanak /
由: Anna Christina Abdullah
出版: (2000) -
Kesan pembelajaran berasaskan permainan digital terhadap pencapaian dan penerimaan murid bagi topik alatan jahitan
由: Sanderasaidar, Asante
出版: (2021) -
Hubungan penglibatan ibu bapa dengan tingkah laku prososial kanak-kanak empat tahun /
由: Sharifah Aini Syed Tahir
出版: (2020)