Penerimaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru pra perkhidmatan
Tujuan utama kajian ini adalah untuk mengetahui tahap penerimaan pendekatan pembelajaranteradun dalam kalangan Guru Pra Perkhidmatan (OPP). Selain itu, kajian ini juga untukmengetahui tahap kemahiran teknologi, kemahiran pedagogi, keinovatifan individu, efikasi kendiri komputer dan pengetahuan pembe...
Saved in:
主要作者: | Nuurul Najwa Zulkifle |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5903 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
由: Mohd Azli Yeop
出版: (2018) -
Persepsi guru pra perkhidmatan dan dalam perkhidmatan tentang kualiti guru Matematik (IR)
由: Suha Roslin,
出版: (2005) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Pengaruh efikasi kendiri guru pra perkhidmatan terhadap kesediaan kepimpinan guru (IR)
由: Masturah Zainal Abidin
出版: (2018)