Penilaian pelaksanaan mata pelajaran teknologi kejuruteraan dan reka cipta di sekolah menengah harian Malaysia
Kajian ini dijalankan untuk menilai pelaksanaan mata pelajaran TeknologiKejuruteraan (TK), Lukisan Kejuruteraan (LK) dan Reka Cipta (RC) daripada dimensiinput, proses dan produk menggunakan model CIPP sebagai kerangka konseptual kajian. Teoripenilaian Taba, Stake dan Hammond serta model Finch dan Cr...
Saved in:
主要作者: | Mohd Tafizam Mohd Taib |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6103 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kompetensi profesional guru mata pelajaran reka cipta Sekolah Menengah di Malaysia
由: Nur Faeeza Abd.Ghafar
出版: (2019) -
Pembangunan model kemahiran hijau dalam mata pelajaran reka cipta di sekolah menengah
由: Bushra Limuna Ismail
出版: (2019) -
Kesediaan bakal guru dpli terhadap mata pelajaran reka cipta untuk mengajar di sekolah menengah: kajian di UTHM
由: Ab Razak, Siti Khadijah
出版: (2013) -
Amalan pembelajaran berasaskan masalah bagi mata pelajaran Teknologi Kejuruteraan di kalangan guru sekolah harian
由: Sukelan, Suhailah
出版: (2010) -
Pelaksanaan kursus peningkatan pengetahuan dan kemahiran di kalangan guru-guru reka cipta sekolah menengah di Negeri Johor
由: Md. Taib, Abdullah
出版: (2008)