Pembinaan dan kesan modul celik STEM terhadap pencapaian sains, pemikiran kreatif dan gaya kreativiti murid tingkatan satu
Kajian ini bertujuan membina dan menentukan kesan Modul Celik STEM terhadappencapaian sains, pemikiran kreatif, dan gaya kreativiti murid. Kajian ini menggunaka npendekatan kuantitatif yang terdiri daripada dua peringkat utama. Peringkat pertamamelibatkan reka bentuk pembangunan bagi membina Modul C...
Saved in:
主要作者: | Ahmad Adnan Mohd Shukri |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6531 |
標簽: | 添加標簽 |
相似書籍
-
Tahap kreativiti guru dan aktiviti pengajaran Sains yang kreatif
由: Norjahan, Nureffazlin
出版: (2011) -
Amalan kreativiti, gaya kognitif kreatif, pengaruh faktor persekitaran dan pencapaian pelajar pintar akademik /
由: Faridah Mohd Sopah -
Penerapan kemahiran kreativiti, pemikiran kritis, kolaborasi dan komunikasi dalam kerja amali stem kimia tingkatan enam.
由: Mohamad, Nur Zaitul Akmar
出版: (2022) -
Celik Al Quran dalam kalangan murid Tingkatan Empat berpencapaian rendah akademik /
由: Mohd Nahi Abdullah
出版: (2012) -
Modul Pembelajaran Integrasi Stem Forensik Dalam Meningkatkan Pemikiran Kritis Dan Kreativiti
Saintifik Murid Sekolah Menengah Merentas Jantina
由: Aris, Noor Fadzilah
出版: (2020)