Penilaian aktiviti pengajaran dan pembelajaran Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di IPTS Pahang
Tujuan kajian ini adalah untuk menilai aktiviti pengajaran dan pembelajaran programDiploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di sebuah IPTS di Kuantan Pahang. Kajian inimenggunakan pendekatan kuantitatif dan kualitatif. Kaedah tinjauan menggunakan borang soal selidik5 skala untuk mengumpul data daripada 1...
Saved in:
主要作者: | Mohammad Azrul Haron |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2021
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6869 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Perspektif pelajar pendidikan awal kanak-kanak (PAKK) terhadap amalan pengajaran pensyarah
由: Norrulkamari Daud
出版: (2021) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen pentaksiran prestasi standard awal pembelajaran dan Perkembangan Awal Kanak-Kanak (IR)
由: Nor Mashitah Mohd Radzi
出版: (2017) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
由: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
出版: (2015) -
Kaedah Outbound Nature dalam pembelajaran sains awal kanak-kanak di Lombok Timur Indonesia
由: Maulidian, Muslihatun
出版: (2021) -
Pembelajaran berasaskan projek dalam pendidikan sains awal kanak-kanak prasekolah /
由: Romarzila Omar