Pembangunan dan kesan modul interaktif elektromagnet terhadap pencapaian pelajar matrikulasi yang berbeza sikap
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan sebuah modul pembelajaran secara kendiri dalam topik AruhanElektromagnet, iaitu Modul Interaktif Elektromagnet (MI-EM) dan mengenal pasti; (i) kesan penggunaannya terhadap pencapaian Ujian Aruhan Elektromagnet (UAE) bagi pelajar matrikulasiyang berbeza sikap (...
Saved in:
Main Author: | Hazimah Ashamuddin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6888 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengoptimuman parameter-parameter transducer akustik elektromagnet (EMAT) untuk pengukuran ultrasonik
by: Abdul Hamid, Siti Noorjannah
Published: (1996) -
Kesan Maklum Balas Yang Berbeza Oleh Agen Pedagogi Dalam Sistem Pengurusan Pembelajaran (Spp) Terhadap Pencapaian Pelajar Yang Berbeza Lokus Kawalan
by: Zain, Farah Mohamad
Published: (2010) -
Kesan Modul-Modul Multimedia
Berasaskan Komputer Yang Mempunyai
Beban Kognitif Berbeza Ke Atas
Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit
Dalam Biologi
by: Esa, Norizan
Published: (2002) -
Pembangunan dan kesan modul multimedia interaktif membuat pakaian (MIMP) terhadap pencapaian, ketekalan ingatan dan motivasi
by: Baity Anak Bujeng
Published: (2019) -
Pembangunan manual kaedah kuliah interaktif dan kesannya kepada pencapaian serta sikap pelajar terhadap fizik (IR)
by: Fathurohman, Apit
Published: (2017)