Pembangunan dan kesan modul interaktif elektromagnet terhadap pencapaian pelajar matrikulasi yang berbeza sikap
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan sebuah modul pembelajaran secara kendiri dalam topik AruhanElektromagnet, iaitu Modul Interaktif Elektromagnet (MI-EM) dan mengenal pasti; (i) kesan penggunaannya terhadap pencapaian Ujian Aruhan Elektromagnet (UAE) bagi pelajar matrikulasiyang berbeza sikap (...
Saved in:
主要作者: | Hazimah Ashamuddin |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2021
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6888 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengoptimuman parameter-parameter transducer akustik elektromagnet (EMAT) untuk pengukuran ultrasonik
由: Abdul Hamid, Siti Noorjannah
出版: (1996) -
Kesan Maklum Balas Yang Berbeza Oleh Agen Pedagogi Dalam Sistem Pengurusan Pembelajaran (Spp) Terhadap Pencapaian Pelajar Yang Berbeza Lokus Kawalan
由: Zain, Farah Mohamad
出版: (2010) -
Kesan Modul-Modul Multimedia
Berasaskan Komputer Yang Mempunyai
Beban Kognitif Berbeza Ke Atas
Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit
Dalam Biologi
由: Esa, Norizan
出版: (2002) -
Pembangunan dan kesan modul multimedia interaktif membuat pakaian (MIMP) terhadap pencapaian, ketekalan ingatan dan motivasi
由: Baity Anak Bujeng
出版: (2019) -
Pembangunan manual kaedah kuliah interaktif dan kesannya kepada pencapaian serta sikap pelajar terhadap fizik (IR)
由: Fathurohman, Apit
出版: (2017)