Kesan pembelajaran berasaskan Projek (PBPj) terhadap pencapaian dan motivasi intrinsik bagi Projek Tahun Akhir dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk menentukan kesan kaedah pembelajaranberasaskan projek terhadap pencapaian teori, amali dan motivasi intrinsik bagi subjek Projek TahunAkhir 1 (PTA1). Modul Pembelajaran Berasaskan Projek (M-PBPj) dibangunkan dengan mengintegrasikan teori konstruktivis, teori pem...
Saved in:
主要作者: | Wan Hafiidzull Wan Rashid |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6969 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembangunan model pelaksanaan projek tahun akhir Kolej Vokasional berasaskan industri pembinaan di Malaysia
由: Syahrizan Ariffin
出版: (2022) -
Keberkesanan Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap kemahiran bertutur dan motivasi pembelajaran bahasa Mandarin di kolej vokasional
由: Eng, Li Yin
出版: (2022) -
Hubungan antara sikap dan motivasi intrinsik dengan efikasikendiri guru reka bentuk dan teknologidalam pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek
由: Isa, Nor Azila
出版: (2021) -
Faktor yang mempengaruhi pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru Kolej Vokasional
由: Abd Aziz, Rafedah
出版: (2020) -
Penghasilan idea projek, soalan pendorong, perancangan pentaksiran dan kesannya terhadap kefahaman guru kolej vokasional mengenai pembelajaran berasaskan projek
由: Musa, Lailatul Hazzlina
出版: (2017)