Kesan kaedah pengajaran bersama terhadap pencapaian penulisan karangan murid tingkatan empat
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji kesan penggunaan kaedah pengajaran bersama dalam pengajaran penulisan karangan pelajar tingkatan empat. Kajian ini membabitkan 50 sampel yang terdiri daripada 25 sampel bagi kumpulan rawatan dan 25 sampel bagi kumpulan kawalan. Kajian ini menggunakan reka bent...
Saved in:
Main Author: | Nor Azimah Ariffin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6980 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan pembelajaran berasaskan projek Site123 terhadap pencapaian penulisan karangan jenis fakta murid tingkatan empat
by: Hidayatul Ajmal Tholibon
Published: (2023) -
Kesan sambutan interaktif terhadap penulisan karangan pelajar-pelajar tingkatan empat /
by: Yap, Kim Fatt
Published: (1991) -
Kesan pengajaran menggabungkan ayat terhadap penulisan karangan murid SJK (T) /
by: Paramasivam Vadivelu
Published: (1998) -
Kesan pengajaran dua strategi penulisan karangan jenis ekspositori di kalangan pelajar tingkatan empat /
by: Mohd. Noor Ishak
Published: (1987) -
Kesan modul pembelajaran terarah kendiri terhadap pencapaian pelajar tingkatan empat bagi tajuk penulisan karangan fakta Bahasa Melayu
by: Nazrin Abu Bakar
Published: (2020)