Kesan kaedah pengajaran bersama terhadap pencapaian penulisan karangan murid tingkatan empat
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji kesan penggunaan kaedah pengajaran bersama dalam pengajaran penulisan karangan pelajar tingkatan empat. Kajian ini membabitkan 50 sampel yang terdiri daripada 25 sampel bagi kumpulan rawatan dan 25 sampel bagi kumpulan kawalan. Kajian ini menggunakan reka bent...
Saved in:
主要作者: | Nor Azimah Ariffin |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6980 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan pembelajaran berasaskan projek Site123 terhadap pencapaian penulisan karangan jenis fakta murid tingkatan empat
由: Hidayatul Ajmal Tholibon
出版: (2023) -
Kesan sambutan interaktif terhadap penulisan karangan pelajar-pelajar tingkatan empat /
由: Yap, Kim Fatt
出版: (1991) -
Kesan pengajaran menggabungkan ayat terhadap penulisan karangan murid SJK (T) /
由: Paramasivam Vadivelu
出版: (1998) -
Kesan pengajaran dua strategi penulisan karangan jenis ekspositori di kalangan pelajar tingkatan empat /
由: Mohd. Noor Ishak
出版: (1987) -
Kesan modul pembelajaran terarah kendiri terhadap pencapaian pelajar tingkatan empat bagi tajuk penulisan karangan fakta Bahasa Melayu
由: Nazrin Abu Bakar
出版: (2020)