Kesan modul pengaturcaraan menggunakan aplikasi Scratch bagi mata pelajaran Asas Sains Komputer terhadap pencapaian murid
<p>Kajian ini bertujuan membangunkan modul pengaturcaraan menggunakan aplikasi</p><p>Scratch dan mengenal pasti kesan modul terhadap pencapaian murid-murid tingkatan</p><p>dua bagi mata pelajaran Asas Sains Komputer (ASK). Sebuah...
Saved in:
主要作者: | Nurdiyana Ahmad Fuaddi |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8868 |
標簽: | 添加標簽 |
相似書籍
-
Keberkesanan pendekatan pembelajaran teradun terhadap pencapaian dan motivasi dalam mata pelajaran Asas Sains Komputer
由: Norraihan Rosman
出版: (2020) -
Pembinaan dan pelaksanaan modul pengaturcaraan scratch melalui pembelajaran koperatif di sekolah rendah /
由: Chooi May Sun
出版: (2018) -
Keberkesanan penggunaan aplikasi socrative terhadap pencapaian dan minat murid bagi mata pelajaran sains di sekolah rendah
由: Ganason, Premma
出版: (2019) -
Pembangunan aplikasi telefon pintar bagi mata pelajaran Asas Masakan untuk murid kurang upaya intelektual
由: Muhammad Nuramin Md Zaini
出版: (2022) -
Keberkesanan kaedah peta pemikiran (I-Think) terhadap kemahiran metakognisi dan pencapaian murid dalam mata pelajaran ekonomi asas /
由: Lee, Yoke Hong