Pembangunan dan penilaian Modul Bacaan Awal Menggunakan Kaedah Fonik Bahasa Melayu di Prasekolah Aliran Cina
<p>Kajian ini bertujuan untuk membangunkan dan menilai Modul Bacaan Awal</p><p>Menggunakan Kaedah Fonik Bahasa Melayu di Prasekolah Aliran Cina. Modul</p><p>merangkumi kemahiran menyebut dan membunyikan huruf, membaca perkataan,&a...
Saved in:
Main Author: | Thang, Yin Fong |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9538 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
by: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
Published: (2015) -
Keberkesanan Kaedah Iqranik iVAK terhadap kemahiran bacaan awal Bahasa Melayu murid prasekolah
by: Nursyazwani Abdul Latif
Published: (2023) -
Tahap kesediaan pengajaran fonik prabacaan bahasa Inggeris guru prasekolah di Sabah
by: Nur Nadhirah @ Khiruzani Mat Zaid
Published: (2017) -
Pembangunan dan penilaian perisian fonik Bahasa Inggeris Come and Read, Sayang! sebagai bahan bantu mengajar guru prasekolah
by: Mastura Abdullah
Published: (2021) -
Keberkesanan Kaedah Gabungan Bunyikata dalam Kebolehan Awal Bacaan dikalangan Kanak-Kanak Prasekolah
by: Menon, Nani
Published: (2000)