Pembangunan dan penilaian Modul Bacaan Awal Menggunakan Kaedah Fonik Bahasa Melayu di Prasekolah Aliran Cina
<p>Kajian ini bertujuan untuk membangunkan dan menilai Modul Bacaan Awal</p><p>Menggunakan Kaedah Fonik Bahasa Melayu di Prasekolah Aliran Cina. Modul</p><p>merangkumi kemahiran menyebut dan membunyikan huruf, membaca perkataan,&a...
Saved in:
主要作者: | Thang, Yin Fong |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2022
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9538 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
由: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
出版: (2015) -
Keberkesanan Kaedah Iqranik iVAK terhadap kemahiran bacaan awal Bahasa Melayu murid prasekolah
由: Nursyazwani Abdul Latif
出版: (2023) -
Tahap kesediaan pengajaran fonik prabacaan bahasa Inggeris guru prasekolah di Sabah
由: Nur Nadhirah @ Khiruzani Mat Zaid
出版: (2017) -
Pembangunan dan penilaian perisian fonik Bahasa Inggeris Come and Read, Sayang! sebagai bahan bantu mengajar guru prasekolah
由: Mastura Abdullah
出版: (2021) -
Keberkesanan Kaedah Gabungan Bunyikata dalam Kebolehan Awal Bacaan dikalangan Kanak-Kanak Prasekolah
由: Menon, Nani
出版: (2000)