Kepuasan perkhidmatan bagi pelanggan di kaunter-kaunter Jabatan Pelajaran Terengganu
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk mengenalpasti tahap kepuasan pelanggan di kaunter kaunter Jabatan</p><p>Pelajaran Terengganu (JPT). Perkara yang paling penting pada hari ini adalah kepuasan hati</p><p>pelanggan. Sekiranya pelang...
Saved in:
主要作者: | Ekhwan Saaban |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2005
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9997 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
由: Bujang, Siti Mariam
出版: (2000) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter mengikut model servqual
由: Khidzir, Suhaili
出版: (2009) -
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
由: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
出版: (2014) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Pengurusan berkualiti di bahagian perkhidmatan kaunter : satu kajian kes di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Radduan Yusof
出版: (2003)