Satu analisis mengenai kualiti perkhidmatan di Jabatan Imigresen Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Nur Masliza Muda |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2005.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengurusan berkualiti di bahagian perkhidmatan kaunter : satu kajian kes di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Radduan Yusof
出版: (2003) -
Reformasi pentadbiran : satu analisis persepsi, pelaksanaan kerja dan prestasi di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Noor Hasiah Sulaiman
出版: (2000) -
Kajian persepsi kesedaran dan kepuasan orang ramai terhadap Program Hari Khas JPA bersama pelanggan anjuran Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia /
由: Aslina Arshad
出版: (2008) -
Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
由: Abdullah, Zulhamri
出版: (2000) -
Kepuasanhati pelanggan terhadap perkhidmatan : satu kajian kes di Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan Harta Benda, Universiti Malaya /
由: Suhaimi Haji Abd. Samad
出版: (2004)